Valmöjlighet

Valmöjlighet. - Du måste förstå att du alltid har ett val och att det bara är du som kan välja det minsta motståndets väg eller det största motståndets väg, men du ska alltid veta att funktionshindernationen välkomnar dig. Ja, det stämmer att jag kommer från samma miljö och samhälle som er andra där icke-funktionshindrade är gudar, men jag har aldrig låtit mig själv glömma vad dessa självutnämnda gudar gjort mot mig och mina egna. Min oförmåga att glömma har gjort att jag kunnat lyfta ut mitt medvetande från min omgivning av förtryck och nedvärdering och på så sätt tagit reda på att det finns en bättre värld än den nuvarande. Personligen så vet jag att ni alla har styrkan till att göra samma sak som mig, allt handlar bara om att ni vågar ta steget ut till funktionshindernationen.


© Adryan Linden, 2005

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback