Vulkaner.

Jävlar. Jag charmas av henne.

***

Med henne skulle Jag vilja läsa och studera, "The book of the Law."

Allt har sin tid - varje sekund har sin egen Ceasar, det är en viss tid för liv och en viss tid för död. Låt oss, tillsammans bli synd!

Luktar på Satans fis, och andas flugor genom vidgade näshålor. Nu trycker Jag ansikte upp i himmelskt arslehål, å bakom knuten rapar döden, den lilla döden!

Gamla hundar gnager på mitt ben i den mörka skogen och i fjärran hör Pans dämpade flöjtspel. "Låt Jesus Kristus vara! Satans hundar." vrålar prästen, då brännhet påle forcerar kvinnoliv.

Gör som du än önskar är helheten av lagen!

***

Kurtisanen blir till i feberheta mardrömmar av lust, mellan livslånga andningar mognar Hon till och blir frukt. Haha, kom till mig och bli ägd, älskad, tuktad och olycklig! Detta är helvetes tungans viskning i ditt besatta kukhuvud.

Det är när viljan till makt och lust, skakar galler som du blir en kristen hund, en muslimsk hassasin!

LÅT ÖGONEN VARA!, ropar den gamle på berget och kastar snorgröna bollar av hashish framför dina kråkfötter. Drömspel öppnar sig! Breda, silverskimrande korpvingar piskar upp vägkrogsdamm, och någonstans i Paris faller giljotinen tungt.

Små, välkammade trumslagarpojkar skrattar broskbitar tills de kräks kristenhet!


© Adryan von Linden, 2006-2008

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback