Stövelslickare

Stövelslickare. - När föräldrar är på väg att få ett barn under det rådande inflytandet av icke-funktionshinderkulturen, så är föräldrarnas förväntningarna på det barnet uppskruvad till max - tackvare yttre påfrestningarna från kulturen; att de måste föda en ny liten perfekt människa. Denna press att uppnå det perfekta, det rätta, det normala är inget annat än en sjukdom som borde utplånas från jordens yta – eftersom denna farsot är det samma som stävan att uppnå det absoluta; gud. Fixeringen på barnets ”friskhet” är ett av kristendomens skräp som har fastnat i människornas kloaksystem – förnuftet, där allt skit människan någonsin har producerat måste passera. Min fråga till dig, mamma och pappa som brukat fosterdiagnostik för att se om ni har lyckats med att följa reglerna och tänker göra selektiv abort om fostret inte är perfekt, är ni kristna? Ni säger säkert nej, men jag tvivlar – för vad kan man egentligen sätta mot ett tvåtusenårigt tänkande? Något som funnit så pass länge i vår kultur är svårt att upptäcka hos sig själv och i sin omgivning. Men enligt mig, jag som vet bättre, så är ni igenting annat än kristna och fascistiska knähundar – som helt perverst ägnar sig åt att slicka  stöveln som sparkar er.


© Adryan Linden, 2005

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback